SPORTSHOWROOM

Filtrovať v

  • Triediť

  • Rod

  • Značka (PUMA)

  • Zbierka (King Indoor)

Vnútorný priestor King

V roku 1966 uviedla spoločnosť PUMA na trh futbalovú obuv King s pomocou portugalskej legendy Eusebia. V priebehu nasledujúcich desaťročí sa stala športovou ikonou, ktorú nosili legendy hry ako Pelé, Cruyff a Maradona. V roku 1999 vytvorila PUMA model King Indoor pre tých, ktorí hrajú pouličný futbal a jeho varianty na ihrisku, ako napríklad futsal. Táto topánka s plochou podrážkou a skvelou rovnováhou medzi pohodlím a trakciou vďaka svojmu elegantnému štýlu prekročila hranice športu a v polovici 20. rokov sa vrátila ako nostalgická teniska.

Zvršok modelu PUMA King Indoor je vyrobený z vysokokvalitnej kože, s podpornými prekrytiami na strednej časti chodidla a päte spolu so širokými priehlavkami a bočnými pásmi Formstrips. Jeho skladací jazyk odkazuje na futbalovú minulosť, ale dá sa aj odňať pre individuálnejší vzhľad. Starostlivo prešité línie medzitým zabezpečujú obloženie pre maximálnu odolnosť a mäkká textilná podšívka sa pohodlne opiera o chodidlo.

Model King Indoor má plochú podrážku optimalizovanú pre asfalt a iné tvrdé povrchy. Jej medzipodrážka je vyplnená komfort poskytujúcou penou EVA, zatiaľ čo delená podrážka je vyrobená z gumy, ktorá nezanecháva stopy. Vírivé línie priľnavosti a rybie kosti dezénu ponúkajú vynikajúcu trakciu a pevný driek podporuje strednú časť chodidla.

Topánka PUMA King Indoor je pokrytá energickými dizajnovými líniami, od efektov zakriveného prešívania kľukatiacich sa cez prednú časť chodidla až po zvlnené kontúry rozpracované v medzipodrážke a rozmanité vzory priľnavosti vyryté do podrážky. Výrez v tvare oválu v prekrytí päty rámuje slávne logo značky Cat, ďalšie je na podrážke a posledné preskakuje cez nápis PUMA na jazyku inšpirovanom retro štýlom. Tento throwback prvok oslavuje klasickú športovú obuv a hlboko zakorenený odkaz značky King svojím pútavým zlatým obrysom a štýlovým logom, ktoré sa opakuje na bočnom boku.

Zatiaľ čo pôvodnú halovú obuv King si obľúbili európski futbaloví fanúšikovia a mládežnícke subkultúry, reedícia 2024 dosiahla oveľa širšiu príťažlivosť vďaka podmanivým kampaniam na vydanie, výrazným farebným prevedeniam a štýlovým spoluprácam. Britský fotograf Ewen Spencer a stylistka Rhiannon Barry vytvorili kampaň na uvedenie na trh, ktorá zachytáva jedinečnú módu londýnskej grimeovej scény zo začiatku roka 2000 - obdobie a miesto, ktoré sám Spencer začal dokumentovať a ktoré bolo pre históriu King Indoor kľúčové. Kampaň prezentuje nostalgickú príťažlivosť siluety, čím sa úspešne vracia.

V marci 2025 sa PUMA spojila so streetwearovou značkou KidSuper a vytvorila kolaboratívnu verziu s jedinečnými prvkami vychádzajúcimi z umeleckého štýlu zakladateľa Colma Dillanea. Aprílový balík Royalty Pack medzitým vzdáva hold ikonickým hráčom, ktorí nosia Puma King, tým, že zahŕňa farby veľkých futbalových národov. Jeho štartovacia kampaň oslavuje pouličných futbalistov, pre ktorých bol King Indoor pôvodne vyrobený, a zobrazuje streetballistky, ktoré nosia elegantné tenisky so semišovým poťahom. Neskôr v lete holandská značka Lack of Guidance spolupracovala na elegantnej, matnej čiernej edícii, ktorá je dokonalým doplnkom nostalgického, futbalom inšpirovaného oblečenia rešpektovanej značky.

Vďaka štýlovej retro estetike, spoľahlivej oldschoolovej technike a aktualizovanému materiálovému zloženiu je PUMA King Indoor pohodlnou, ale podmanivou každodennou teniskou naplnenou športovým dedičstvom a futbalovou atmosférou.

Ohodnotiť PUMA King Indoor
(0)

SPORTSHOWROOM používa súbory cookie. O našej politike používania súborov cookie.

ďalej

Vyberte si svoju krajinu

Európe

Ameriky

Ázia a Tichomorie

Afriky

Stredný Východ